Webáruház készítés okos üzleti stratégiával

A long tail-nek egyébként egy hatalmas nagy előnye az, hogy minimális a visszafordulási arány. Tehát, aki már ilyen precízen, ilyen sok kulcsszóval leírja, hogy mit szeretne, akkor sokkal nagyobb eséllyel köt veled üzletet. Ugye ez részben már pszichológia is. Tehát, ha valamit nagyon jól leírsz, nagyon körbeírsz, és nagyon vágysz rá, és megtalálod a megfelelőt, akkor nagyobb eséllyel vásárolsz, mint hogyha valaki csak nézelődik ugye. És aki long tail kulcsszóval keres, az már pontosan tudja, hogy mit szeretne. Egy Webáruház készítés  ügyfelemnél tapasztaltam ezt, a modernkonyha.hu, esetleg érdekel téged, hogy nem optimalizáltuk a rendszerét. Föltettünk nagyon sok terméket és ez a rendszer utána meglódult. Long tail-ben nagyon nagy sikereket értünk el vele, és különböző ilyen műszaki termékekre, hogy ha rákeresel, konyhagépek, Mile, de különböző mosógép, vagy hűtő, ilyenekre, de long tail kulcsszavakkal. Akkor ő általában ott van az első három az első öt találatban. És rengeteg bevétele, rengeteg forgalma származik a long tail-ből. Ez ugyanúgy nálad is megoldható, biztos, hogy valamivel foglalkozol, van egy szolgáltatásod, van terméked, bármi, amit felkínálsz, amiért ugye pénzt kérsz. Hogy ha ez a Webáruház készítés  egy termék, ez a szolgáltatás ez leírható szavakkal és ezt fel tudod bővíteni, fel tudod duzzasztani 6-8, vagy akár 10-12 szóra is, és erre rákeresel a keresővel és Te még nem vagy ott, akkor valószínű, hogy át kell alakítanod az oldalad.

You must be logged in to post a comment.

Proudly powered by WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com